1 Temmuz 2012 Pazar

Ahmed Hulusiye Reddiye

Ahmed Hulusi'ye Reddiyye

bismillahirrahmanirrahim
yazılarımızıdan anlaşılacagı üzere ekseriyatla günümüzün sözde hocalarına ve onların islama aykırı olan fikirlerine reddiyeler yazıyoruz bazan. merak edenler olabilir neden hep reddiye? çünki artık islami ilimler açısından yazılacak pek kitap kalmadı. yani buna ihtiyac yok. 14 asırlık bir din islamiyet. usul kitapları binlerce var tefsirler,hadis
kitapları,fıkıh kitapları,akaid zaten bellidir. bu konularda temel islami meselelerde okadar çok kitap yazmışki ulema bize soylenecek soz kalmamış biz eger bugun birusulu fıkıh kitabı yazmaya kalksak sadece diger alimlerin sözlerini tekrar etmiş oluruz. ki usulde selefi salihinin yazdıgı o muhteşem kitaplarıda artık bugun
yazmak zordur. onlarda muthiş bir gayret ve ihlas vardı. zerkeşinin el burhan fiulumul kur'an kitabı gibi bir kitap bugun yazılamaz mesela

ancak bugun gerçekten ihtiyac olan şey bütün hadisleri toplayan bir külliyatın
hazırlanmasıdır. bunun altındandan bir kişi kalkamaz. ve birde mecelle gibi günümüz bütünhukuki meselelerine cevap veren bir islam fıkıh kitabı lazım. yani medeni hukuk ceza hukuku gibi. evet ukubat eski kitaplardada var ama bugun bazı yeni suclar ortaya cıktı. yani tum dunyada tatbik edilebilecek bir fıkıh kitabı cidden lazım.
bunlar dısında gunumuz ulemasına düşen nevazil dedigimiz günümüz meselelerine dair kuran ve sünnet eksenli mezahibi erbaa eksenli risaleler yazmak, ehli bidaya reddiyeler kaleme almak, irşad için kitaplar yazmak ve misyonerler gibi ehli küfüre karşı islamı korumak için kitaplar yazmaktır


cunku gunumuzde okadar sapıkça islamın okadar dışında fikir akımları türediki bunlardan islamı korumak lazım. bu islama saldıran adamlar fikren nereden besleniyor bilmiyorum. tabi sozum islam alimi hoca şeyh geçinen ama islamı içerden yıkan adamlaradır. bu adamların hepsi kuran hafızı hepsi binlerce hadis biliyor. hepsi fıkıh okumuş cogunun arapcası var. ama buna ragmen kurandan hadisten boyle acaip garaip hukumler cıkarmalarına şaşıyorum. bu fikirlere nereden varıyorlar aklım almıyor.


işte boyle acayip işler yapanlardan biriside ahmed hulusi dir. onun bazı kitaplarına muttali oldum. ve bir kac insanın onun fikirlerinden etkilendigini gordum. gunumuz turkiyesinde islama karşı taarruz etmiş en tehlikeli adamlardan biri olarak onu görüyorum. ve yapacagım şey söylentilere degil onun kitaplarına bakmak ve onun kitaplarında geçen bazı yazılarına kendi kitablarından delil göstererek dogruyu ona ve halkımıza gostermek. yapacagım işte kendişmde kaynak kullanacagım tevfik allahdandır

1. bölüm
ahmed hulusi 2007 nisan ayında web sitesinde yazdıgı bir makalesinde soyle diyor :
“Rasûlullah’ın ahlâkı Allah’ın ahlâkı idi” işaretinin anlamını işte o zaman
farkedebileceğiz.''
ahlak yaratılıstan gelen huy ve karaktere denir. yani birinin ahlakı yaratılısıdır.
yaratılmısın ahlakı ve huyu olur. ahlakullah diye bir sıfat - isim kuranı kerimde ve hadisi şeriflerde geçmemektedir. müslüman birisine düşen allahın esmau sıfatları hakkında kuran ve sahih hadislerde gördügü şeyleri söylemesi buralarda görmedigi duymadıgı şeyleri allaha izafe etmemesidir.

allah teala mealen soyle buyuruyor Dediler ki: "Allah çocuk edindi!" Haşa! O, münezzehtir!
O, müstağnidir! Göklerde ve yerde ne varsa hepsi O'nundur! Elinizde o iddiayı destekleyen hiçbir delil yoktur! Allah hakkında bilmediğiniz şeyleri mi söylüyorsunuz?  - yunus 68 -
kafirler allah hakkında bilmeden konuştukları için kafir oldular. allah hakkında bilgi yani marifetullah onun zatını bilmek onun hakkında zatı hakkında saglam bilgi kaynagı olan kuran ve sahih hadislerdei bilgilerdir. kuranı kerimde ve sahih hadislerde veya mutevatir hadislerde allah hakkında geçen her sıfatı tarifsiz tatilsiz teşbih ve tevilsiz kabul etmek vacibdir. bunlardan hiçbirinde ise allahın ahlakı diye bişey geçmiyor demekki ahmed hulusi allah hakkında bilmeden konuşuyor
o sanırım hazreti aişe radiyallahu anha nın onun ahlakı kur'an idi sözünü biraz degiştirmiş.


efendimizin ahlakı kuranı kerim idi. daha ötesine gitmeye ne gerek var? allah ahlakı diye bir laf 114 kitapta yok bu söz neden ihdas ediliyor? paramı veriyorlar bu bidatı soyleyene? ne zorlayan varki bu lafı icad etemeye?

gene aynı makalelerinde allah hakkında '' muhteşem varlık '' kelimesini kullanıyor. gene soyluyorumki kuran ve hadiste geçmeyen hiçbir sıfatı ve ismi allaha maal etmek hiçbir insan için caiz degildir. ve gene aynı makalelerinde sunu soyluyorlar : '' “Sen kendini küçük âlem sanırsın, oysa büyük âlem sensin” diyen “ilmin kapısı”, velâyetin zirvesi Hazreti ÂLİ, acaba sana neyi fark ettirmek istiyordu ki!. ''
hazreti aliye velayetin zirvesi demek onu peygamberlerden sonra allaha en yakın insan olarak göremk demektir. yani peygamberlerden ve efendimiz sallahu aleyhi ve sellemden sonra hazreti ali gelir demektir
hazreti aliye canlar feda lakin o hazreti ebu bekir den efdal degildir. bütün ehli sünnet
akaid kitaplarında sahabenin fazileti bahsinde ki akaide muteallik bir meseledir hazreti ebu bekir hazreti aliye takdim edilir.
yani insanların peygamberlerden sonraki en ustun şahsı hazreti ebu bekirdir. onun
mukemmelligini anlamak için sunu hatırlayalım. ona kureyş reisleri geldi dediler ki
arkadasın muhammed ben geceleyin bir kac saat icinde kuduse gittim geldim orada bazı seyler gordum oradan da rabbimin huzuruna cıktım diyor ne dersin dediler. o daha henuz efendimizi gormemisti ve dediki ben o ne derse tasdik ediyorum. hatta ben onun daha pekcok seyler gordugunu ve bildiginide biliyorum dedi oyuzden zatı alilerine tasdik eder manasında ebu bekir sıddık dendi
ve o efendimiz sallahu aleyhi ve selleme iman ettiginde 40 yasını geçmiş idi. ve o koskoca ömründe devri cahiliyede koskoca bir 40 sene geçirmiş genclik cocukluk geçirmiş ancak ne puta tapmış ne içki içmiş nede bir ahlaksızlık yapmıştı. işte onun fazileti buradan kaynaklanır.


evet hazreti ali de puta tapmadı ancak o 4-5 yaında iken efendimiz peygamber oldu
biz hazreti aliye dusmanlık etmiyoruz ona dusmanlık eden islamdan cıkar lakin ehli sünnet itikadımıza gore sahabe fazileti söyledir : ebu bekir - ömer - osman - hazreti ali - radiyallahu anhum ecmain


işte ahmed hulusi nin de burada rafızi oldugunu anlıyoruz. sanırız ahmed hulusi bey
cenabları akaid kitaplarını fazla okumamış ve bütün islam akaid kitaplarını ve gözüyle gördügü şeyi ve modern ilimi bilimi fizigi hiçe sayarak şu ilginç sözü sarfediyor :
Senin kabul ettiğin gibi madde diye bir şeyin gerçekte hiçbir zaman varolmamış olduğunu farket, anla artık! biz hanefi mezhebine baglı insanların bir numaralı itikad kitabı olan şemsul islam pezdevinin usulu itikadında su yuazıyor : eşya aynı ile mevcuddur :
yani eşya gorundugu gibidir ve eşya yani madde vardır demek bi maturudi itikadı bu esasa dayanır yani 21. asırda hagla madde varmı yokmu diye tartışmak nekadar dogrudur? madde yoksa ozaman fizik yasalarıda yok. madde yoksa eger yer çekimide olmaz ve yukardan bırakılan bir madde yere düşmezdi.
ve bu sozunu bir almana dayandırıyor. yahu maddeyi sen akaid kitaplarından bak orada ne yazıyor? ayrıca 1 tane alman boyle demiş ama 1000 lerce fizikci madde var diyor. hem onun bunun dedigi bir yana sen gözünle gordugune inanmıyormusun?
ve o soyle diyor
“Hiç kimse ameliyle cennet boyutuna geçemez”! Duymadın mı bu gerçeğin vurgulanmasını? o sanırız cenneti bir boyut olarak görüyor. bilim kurgu kitaplarında geçtigi gibi. ancak sunu hatırlatalım ki cennet bugunde vardır ve oranın taşı topragı agaçı nehiri vardır. ve orasıda dunya gibi bir maddi mekandır yani orası hayal degil.
ayrıca kimse ameli ile cennete giremez'dir sozun aslı efendimizin sozlerini dogru nakletmek usulu hadiste esastır
ayrıca kimse ameli ile cennete giremez diyen peygamber namazı orucu terk etmedi. her gece teheccüd kılardı. sahabeler tabiinler geceler boyu namaz kılar hergun cok miktarda sadaka verir bekar evlendirir islam icin cihad yapar yani habire amel yaparlardı kimse ameli ile cennete giremezden kasıt allah rahmet ederse cennete girersiniz demektir.cunku bazı insanlar amelinde dozunu kaçırırlar. yani gecede 1000 rekat namaz kılarak hergun oruc tutarak nefislerine zulum ederler. efendimiz bu ruhbanlıgın onunu kesmek icin boyle demiştir. cunku islamda nefse zulum nefsi öldürmek yoktur. aksine nefsinde insan uzerinde hakkı vardır. o pekcok hadisinde soyle der şehadet getir 5 vakit namazını kıl orucunu tut zekatını ver hacca git selametle cennete gir demiştir


bu hadisi boyle anlamak lazım yoksa amel etmem ben otururum allah rahmet eder diye dusunmek ahmakların isidir
gene o soyle diyor :
Rasûlullah’ın nefsi müdafaa sadedinde savaşmasını, Kâbe’yi ziyaret hakkı uğruna savaşmayı göze almasını gözardı edip; silah yoluyla insanları zorla Müslüman yapmak uğruna ömrünü harcıyorsan… Artık ne diyebilirim… bu fikir islamda tek cihad nefsi mudafadır islamı yaymak icin cihad yapılamaz hezeyanını dillendirmektedir
yahu soruyorum yemenden kabeye kim ordu gonderdide peygamber koskoca yemeni fethetti? ne savunması neyi savundu? kendisi yemende oturmuyordu yemendede hiç müslüman yoktu. ama o yemeni feth etti. ozaman ahmed hulusiye gore peygamber yanlıs yapmıstır cunku yemen fethi mudafa degil taarruzdur
hayır burada yanılan peygamber degildir ahmed hulusidir cunku ' fitne yok olub din yanlız allahın olana kadar kafirlerle cihad edin ' ayeti mevcud
efendimiz soyle buyuruyor ' insanlarla la ilahe ilallah deyene kadar namaz kılıp zekat
verene kadar cihad etmekle emrolundum '
bunları soyleyen peygamberin ashabı ise mısır ispanyayı fethetti ispanyada neyi
savunuyorlardı? savunma harbi de vardır islamda saldırıda islam tum dunyada zulmu engellemek için insanların ezilmesini ve cehenneme gitmelerini engellemek icin islamı tüm dunyaya yaymayı emrediyor. osmanlı neden balkanları aldı neden almanyaya kadar gitti? cok zengindi osmanlı. demekki islamda cihadı dogru anlamak lazım oyuzden islamda cihad risalemizi
okumanızı tavsiye ediyoruz

evet bu mezkur makalesinde pekcok fikir serdetti onların dogrularını yazdık. kendisine ve tabilerine islamın asıl kaynaklarını birdaha okumalarını tavsiye ediyoruz. cunku insan itikadı dusuncesi ile mumin yada kafir oluyor. simdi baska bir risalesine geçiyoruz


2. bolum
anladıgım islam adı ile
25 Nisan 2006
North Carolina, USA da yazdıgı risalesidir web sitesinden alınmıstır
bu risalede korkunç inkarlar gordum. ahmed hulusi diyorki dunyada 2 tane anlasılan islam var. biri benim anladıgım biride 1 milyar müslümanın anladıgı. o müslümanlar soyle inanıyor diyor :
Yukarıda, gökte bir yerde bir “TANRI” vardır!. Müslümanlar, o tanrının adına “Allah”
derler!. Yukarıdaki o TANRI, insanların görüp-bilemediği bir yerlerde “cehennem” ve “cennet”
adında iki mekân yaratmıştır.
allahın semada olduguna delil şudur : Yoksa siz, gökte olanın üzerinize taş yağdıran bir kasırga göndermeyeceğinden emin misiniz? Tehdidim nasılmış bileceksiniz. - mülk 17 -
bu kuran ayetidir. kuran ayetlerini oldugu gibi alırız. allah ayetinde açıkça belirtmiş
semada oldugunu. hadise gelince :
Muaviye Ibnu'l-Hakem es-Sulemi anlatiyor: Hz. Peygamber (aleyhissalatu vesselam)'e gelip:
"Bir cariyem var, coban olarak calistiriyor, koyunlarimi otlatiyordum. Yakinlarda bir
koyunumu yitirdi. Ne oldu? diye sorunca, kurt kapti dedi. Koyunun kaybolmasina uzuldum.
Insanligim icabi cariyenin suratina bir tokat vurdum. Bu davranisimin kefareti olarak bir
kole azad etmeyi adadim. Onu azad edebilir miyim?" diye sordum. Hz. Peygamber (aleyhissalatu
vesselam) cariyeye: "Allah nerede?" diye sordu O:
"Goktedir" deyince, "Pekala ben kimim? dedi. Cariye: "Sen Allah'in Resulusun" cevabini
verince, Hz. Peygamber (aleyhissalatu vesselam) bana yonelerek: "Bunu azad et, zira
mu'minedir" buyurdu.
Muslim, Mesacid 33, (537); Muvatta, Itk 8, (2, 776); Nesai, Sehv 20 (3, 18); Ebu Davud,
Eyman 19 (3282).
allah götedir ve sende resulsun deyene efendimiz mumin diyor. demekki allah gokte. ayrıca imam buharinin er red alel cehmiyye kitabında pekcok sahabe ve tabiinden allah semadadır sözünü rivayet ettigini okudum.
zaten bütün insanlar dua ederken göge bakar halk arasında yukarda allah var denir. bunlar tesadüf degildir. allahın arşa istiva ettigi bilinen bir meseledir. ancak ne sekilde
semadadır orada nerededir ne yapar nasıl olur bu gibi keyfiyetini yani niceligini bilemeyiz ve fazlada bu konuda derine inmeyiz cunku allahın zatı hakkında dusunmekten men olunduk ayrıca müslümanlar allaha tabi allah diyecek kuranda 1000 lerce ayette allah lafzı celili boş yeremi geçiyor?
cennet ve cehennemin yaratıldıgıda bilinen bişey tabiki cennet cehennem yaratıldı. daha bunu muhalif gurubun inancı boyledir diye anlatmaya gerek yok cennetcehennem yoktur diyen zaten kafir olur gene soyel diyor


O tanrı önce cennet denilen yerde, çamuru elleriyle insan suretinde şekillendirip,
eli ile camurdan yarattıgı kuranda hadiste muteaddid defalar da geçiyor. ancak yaradan allahdır. allah sahibi yed dir ancak yed'i nasıldır? insanalr bunu anlayamaz. cunku onun eli insan eline benzemez. ayrıca yaratmayı kadınların hamur yogurmasına benzetmekte işi saptırmaktır. biz sadece kuran ve hadiste geçen zahiri manayı alalım bize dusen bu. gens oyle diyor


Buna karşın Hazreti Muhammed aleyhisselâm ve bildirdiği Kurân-ı Kerîmi içindeki mecaz ve benzetmeleri deşifre ederek derinliğine anlamaya çalışan Hazreti ÂLİ ve Hazreti Ebu Bekir gibi o devrin bazı derin anlayışlı kişilerince oluşturulan “DERİNLİKLİ İSLÂM” anlayışı ise hakikat ehli tarafından (ehlullah), “İslâm Tasavvufu” adı altında, ana hatları şu olan bir anlayışı günümüze kadar ulaştırmışlardır. gene hazreti aliyi ebu bekire takdim etti ve bu iki koskoca sahabeyi tasavvuf ehlinin başı olarak gösterdi. yahu bu insanların sözleri ortada yazıları ortada bunların agazından tasavvuf diye bir kelime cıkmadı. tasavvuf hicrii 400 senesinde bu isimle anıldı.tasavvufu sahabelere mal edersek hemde en buyuk sahabelere ozaman allah islamı degil tasavvufu
gonderdi demiş oluruz buda abes olur. kendi postunu tarikatını muridlerini devam ettirmek için sahabeleri tarikatçı ve huu cu olarak göstermek nekadar büyükedepsizliktir


gene sozu soyle Vahiy meleği, gökteki bir mekânda yerleşik tanrının katından; Rasûl veya nebinin yanına gelmemiştir! bukadar büyük bir cehalt olamaz cebrailin indigini bile inkar ediyor ahir zamanda yaslı kadınların itikadına sarılın diye bir haber mevcud. keske bukadar derinlere inecegine bazı insanlar yaslı teyzeler gibi inansaydı allaha
mirac hadisinde su geçiyor :
Cebrail beni yukseltti ve ikinci semaya geldik. Kapiyi caldi.
"Bu gelen kim?" denildi.
"Ben Cibril'im!" dedi.
"Beraberindeki kim?" denildi.
"Muhammed!" dedi.

bu bize hazreti cebrailin sema ile alakadar oldugunu gösterir Buhari, bed'u'l-Halk 6, Enbiya 22, 43, Menakibu'l-Ensar 42; Muslim, Iman 264 (164); Tirmizi, Tefsir, Insirah, (3343); Nesai, Salat 1, (1, 217-218).


meryem suresi ayet 64 te ise soyle geçiyor
Biz ancak Rabbinin emri ile ineriz. diyor melekler daha şu asırda cebrail inmedi cebrail enerjidir felan demekle islami hakikatler anlaşılamaz. cebrail madem enerji idi, onun pekcok kanatlı oldugu halde efendimizin gormesine ve bunu kuranın tasdik etmesine ne demeli?


3. bolum


21 Ocak 2006 da şeriat devleti ismi ile yazdıkları risale de soyle demekteler :
''' Henüz 18 yaşındayım; bu konulara yeni girmişim... Yalın olarak kelime çeviri bazında hadisleri ve Kurân’ı okumuşum... Büyük bir aşk ve enerji taşması hâli... Alabora olmuş duygu ve düşünceler!. Kadın eli tutmak bir yana, kafamı kaldırıp kadına bakmıyorum bile!.. O heyecanla, pencereden komşu hanımlara bağırıyorum başlarını örtmeleri için!. Sakal bıraktım, bere giyiyorum, şapka giyenlere ters gözle bakıyorum!
O heyecanla, o zaman çıkmakta olan “Yeni İstiklâl” dergisine şeriatçı yazılar yazıyorum değişik isimlerle... Şeriat uygulanmalı falan gibi konularda.
Bu arada İmam Gazâlî, Abdulkadir Geylanî, İbrahim Hakkı, Erzurumî, İmam Caferi Sadık, Hacı Bektaş Veli  gibi “Tasavvuf”, yani İslâm’ın düşünsel yanını irdeleyen kişileri okumaya başladım. Konunun ezberci değil akılcı bir şekilde ele alınması gerekliliğini gördüm. İslâm’ın bambaşka bir yüzünü fark ettim tasavvuf ehli sayesinde!. Gerçek amacını keşfettim İslâm’ın!. Uygulamalarım, çalışmalarım değişti... Hayli açılımlar oldu... Bakış açım tümüyle farklılaştı ve 20 yaşındayken “TECELLİYAT” isimli kitabımı yazdım, o günkü anlayışımı anlatan.... O günden bugüne de bu bakış açım hiç değişmedi!. '''


keske hep oyle kalsaydınız 18 yasınızdaki haliniz ile. tasavvuf denen bidatı hiç
tanımasaydınız keşke. demekki ahmed huluside ilk genclik yıllarında normal bir müslüman imiş ancak tasavvuf bidatını okuyunca etkilenmiş. o halde cıkarmamız gereken ders buradan şudur :


demekki tasavvufcuların kitaplarından uzak kalınmalı. cunku tasavvuf insanın itikadını aşırı derecede bozduruyor bir ucu bidat öbür ucu küfür olan bir sistem tasavvuf. tasavvuf hakkında geniş bir yazıyı bi iznillahi teala ileride yazacagız simdi bu makalelerindeki diger sozlerine geçiyoruz. o şöyle diyor :
'' Geçmişte, tek bir İslâm Devleti olmamıştır Hazreti Âli’nin dünyadan ayrılışından sonra!. Hep saltanatlar veya diktatörlükler vardır!. '' keşke 2.5 milyon insanı şark istiklal mahkemelerinde idam eden demokrasi olacagına velidin
emevisi olsaydı. bakıyoruzda müslümanlara acaba emevi zamanındamı güçlüydüler yoksa TC zamanındamı? veya suud zamanında mı? tabiki emevi zamanında daha aziz idik. emevi abbasi begenilmiyor. ancak emevi ve abbasi devletleri zamanıdna devlet halktan kdv felan adı altında kazancının yarısını almazdı. devlet içki satıp halkı zehirlemezdi. af buyurun devlet  kötü evler işletmezdi. daha o devletlere islam devleti degildi diktatorluktu demek dogrumu siz karar verin bakın güzel bir söz ediyor : “Orijin İslâm” Kurân ve Hadis’tir!. dogrudur kuran ve hadis temeldir onları alalım inkar etmeyelim bila teşbih vela te'vil ancak ardından sunu diyor : ' Bugünkü yanlış kabul ise, “Kurân + Hadis + Kıyası Fukuha + ümmetin ortak kararı”dır!. '
bütün müslümanların kabul ettigi dinin 4 temelini ahmed bey kabul etmiyorlar.

ahmed bey
cenabları biliyorlarmıki acaba abdulkadiri geylani ve imam gazali bu 4 esasınsavunucusu idiler ahmed hulusi 4 temeli kabul etmemekle islam cemaatinden ayrılmıştır

ve soyle diyor :
Mezheb, tarîkat, cemâat  anlayışları dolayısıyla, bölgesel Müslümanlık anlayışları ihtiva
eden; kendi anlayışları dışındaki tüm inananları “kâfir” gören dar ve sınırlı bakış
sahiplerinin oluşturduğu devletleri nasıl İslâm’a bağlayıp, İslâm’ı küçültebilir, o yüzden İslâm’a laf getirtebiliriz?.. sanırım burada iran ve suudi arabistanı kast ediyorlar. iran ve suudi arabistanda insanlar islamı daha guzel yasıyorlar. hiç yoktan insanlar sakallı oldugu için veya ortulu oldukları için iş bulamama sıkıntısı yasamıyorlar. ve oralarda islam kısmende olsa uygulanıyor. kısmide olsa bir şeriat var
bu ulkelerde zulum yokmu? var tabiki. ancak 100 de hesabına vurursak yuzde 20 lik bir zulum var. yuzde 80 ise islam ve şeriat var allahın emielrerine saygı duyuluyor
demokratik laik cagdas sözde devletlerde ise 100 de 100 zulum var 1 nebze bile adalet yok.


50 sene evel bu ulkede ezan okudu diye hapse atılan insanlar vardı. sarıgını cıkartmadı diye kafası kesilen insanlar vardı. o dersim ve tunceli halkına nekadar zulum edildi. tuncelide kıyamın lideri imam hasana kazım karabekir gel serbest ol silahını bırak kılına dahi dokunulmayacak diye mektub gonderiyor. imam hasan - ki seyyiddir - geliyor sehir meydanına üzerine 12 tane adam atlıyor ve evela 2 kolunu kesiyorlar sonrada kafasını. hafız fındık ismindeki hafız kuran hafızı ise idam ediliyor. peki suudi arabistan kimi böyle öldürdü?

hangi rejim daha ehven? iran atom bombası yapiyor iran uranyum bombası yaptı bugday alanında dunyanın kendi kendine yeten 9 ulkesinden biri iran. turkiye ise bugday ithalatcısı. iran dan canlı hayvan ithal ediyor turkiye suudi arabistan baskenti riyadda 12 şeritli yol var. turkiyede 20 milyon işsiz varken arabistanda hiç yok. aksine dışardan işçi alıyor. evet varın islami rejimleri din kardeşlerimizi tahkir etmenin hesabını siz yapın

ve soyle diyor gene
Hayal edildiği şekilde bir Mehdi’nin, ortaya çıkmayacağını 1985'te yazdım.
efendi mehdinin gelecegini hazreti peygamber soyluyorken sana tasdik etmek duşmez mi? mehdi nin gelecegi hakkında suyutinin bir eseri var yuzlerce hadisi şerifi oraya toplamış ibni hacer heyseminin bir eseri var gene oradada 100 den fazla hadisi cem etmiş. bu koskoca imamlar ki son zamanlarda cıkan en buyuk 2 alimdir.bunlardan ilerimi gittin ilimde? ayrıca ilim hadisleri inkar etmekmidir?
ayrıca mehdi hidayet eden demektir yenileyici demek degildir
mehdi hadisleri kutubu sittede geçiyor el camiul usulde geçiyor
Ummu Seleme radiyallahu anha anlatiyor: "Resulullah aleyhissalatu vesselam buyurdular ki:
"Mehdi benim zurriyetimden, kizim Fatima'nin evladlarindandir."
Ebu Davud, Mehdi 1, (4284).
mehdinin gelecegini imam azam kabul ediyor fıkhul ekbere bakılsın gorulur. bütün müslümanlar mehdinin gelecegini kabul ederler. bunu sadece zamanında mutezile den bir kısım kabul etmedi. ki onlarıda ilimden saymamak lazım
şia bile kabul ediyor mehdiyi. bukadar olmaz bir yerde hadisi kabul edelim diyorsunuz bir yerde hadisi inkar ediyorsunuz
ve yenileyici bu hicri asrın basından beri napiyor diyor. buradada her asırda gelecek olan muceddidden bahsediyor. bu asrın müceddidi sanırım merhum şeyh muhammed bin salih el useymin idi. o cok büyük bir ilmi miras bıraktı. allah rahmet eylesin
gene soyle devam ediyor İslâm yeryüzünde, dar kafalı, şekilci anlayışlı, robot beyinli, ezberlediğini tekrardan öteye gidemeyen din âlimleriyle(!?) değil, işin hakikatini görüp yaşayan gönül ehliyle yayılmıştır!.


kim dar kafalıdır acaba. mesela suriye eski müftüsü merhum şeyh kuftaro dar kafalımıydı? yada alusi merhum dar kafalımıydı? yada şeyh bin baz şeyh fevzan ve alemi islamda bu asırda yasamıs pekcok alim dar kafalımı? hayır din ehlini tahkir etmemek lazım. din adamına hakaret etmemek lazım ve soyle diyor


Devleti değil, gönülleri fethetmeye çalışalım!. hem devleti feth et hem gonulleri feth et. usta olan iki işi bir arada yapandır. efendimiz hem saglıgında ceziretul arabı feth etti hemde gonulleri. o usvetul hasene degilmi? ve soyle devam ediyor:
Allah yolunda savaşmak demek, Din hakkında bilgi sahibi olup, insanları Rasûlullah yolundan uyarmak demektir!.  İnsanların neye, neden, nasıl iman etmeleri gereklerini onların anlayabileceği lisanla anlatmak, açıklamak; onları sürü olarak görüp gütmeye kalkışmamak, demektir!.
sanırım ahmed bey bakare suresinde geçen KUTIBE ALEYKUMUL KITAL ayetinden bi haber. bu ayetin tefsirinde şamın müfessiri allame mekhul kast olunan bildigimiz katletmektdir yani cihad ile öldürmektir ve hükmü farzı ayn dır diyr - mefatuhul gayb er-razi cilt5 -

peygamber ve sahabesi osmanlı okadar savası neden yaptı ozaman madem hakikat baskaydı? hem savasmak emridir kuranda geçer. bu konuda islamda cihad risaleimize bakılarbilir. ayrıca hem insanları irşad edelim hem cihad edleim 2 side farzdır
soyle diyor

Rasûlullah, devrinde "kılık-kıyafet Müslümanlığı" yapmamıştır! “Gardıropçuluk” ilkel
kafalara mahsus bir haslettir!. İlkel insanlar birbirlerinin kıyafetlerine ambargo koymaya kalkarlar!. islam gelince kadınlar hicaba büründüler. kadın ve erkegin belli bir avreti vardır. islam oncesi araplar kadın erkek bir arada içki içerlerdi fuhuş yaparlardı. ancak islam kadına hicab getirdi ihtilatı kaldırdı ortadan ayrıca kuranda gecen hicab ve cilbaba bu hakaretleri eden bir insanın ardından gidilirmi
gidilmez mi bu konuda takdiri muhterem okuyucuya bırakıyorum
ve devam ediyor ahmed hulusi yazdıgı 30 kadar kitapla hezeyanlarına..
bir insanın fikirlerini anlamak icin 3-5 yazısını okumak kafidir. ben burada 3 makalesinden istifade ettim. ne 30 kadar kitabını okuyacak vaktim var nede onun kitaplarını okumak bana ilim kazandırır. ancak genel olarak gorusleri yazdıgım gibi. hepsinide web sitesinden aldım. zaten bir adamın 20 tane yanlısı varsa artık gerisini bos verelim geriside aynıdır


ben ahmed hulusinin 3 makalesinden onun gerçek yuzunu ortaya koydum. zaten saklıda degildir. işte ahmed hulusi boyle kuranı hadisi islamın temellerini inkar eden ve onlara hakaret eden birisidir. müslüman ne niyetlerle dini kitaplar okdugunu tahmin ediyorum. ancak hak ve hakikat ahmed huluside bulunmamaktadır. sana sahih kitapları büyük alimlerin yazdııg kitapları tavsiye ederim
ahmed hulusi beyede buradan su cagrıyı yapmak istiyorum ahmed bey bakınız allah dediginiz muhammed dediginiz icin size bey diyorum ancak dogru yol ehli sünnet vel cemaat cumhurul fukaha vel muhaddisinin uzerinde ittifak ettigi yoldur. sizin soylediklerinizi sahabe tabiinden hiç kimse soylemedi yeni sozler soyluyorsunuz dinyenilenmez ve degişmez islam 1 tanedir. lütfen eski kaynakları bir daha gozden geçiriniz


bu risaleyi yazdım cunku müslümanlar birbirine dogruyu gosterir ve sallahu ala seyyidina muhammed..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder