6 Temmuz 2012 Cuma

Nurculuğa Reddiye

maksadımız bidat ve sapıklıkllardan insanları kurtarmak ve insanları ehli sunnet vel cemaat fırkasına çekmektir. cunku ateşten kurtulacak yegane fırka ehli sunnettir.

bir fırkanın adı ehli sunnet diye anılmıyorsa o zaten baştan bidat fırkası olmayı kabullenmiştir.şia havaric mutasavvıfe gibi tarih yalancılarla sahte peygamberlerle dini yıkıcı insanlıga zarar verici hareket ve
insanlara doludur.islam tarihi ve islamın büyük devletleri hep bu yıkıcı akımlardan zarar görmüştür.

şia,babek,ismaili,nusayri ve pekcok isyanlara tanık oldu tarih.tabi her isyan her zararlı hareket silahlı olmamıştır.bazılarıda fikri olmuştur.müslümanların itikadına saldıran onları dinden uzaklaştıran dinin
ozunu yalnıs tevil ederek müslümanların itikadını bozan hareketlerde olmuştur

işte bunlardan biriyle bugun karşı karşıyayız..takriben 50 sene evel osmanlının yıkılması ulemanın yurt dışına sürgün edilmesi ve meşayihi islamiyyenin feshedilmesi neticesiyle memlekette alim kalmamış isteyen istedigi bidatı yaymakta tabiri caizse kuzu yokken keçiler padişah olmakta idi..

işte bu harekette bu tarihlerde memleketin boş olan ve suistimale musait dini atmosferinden faydalanarak neşvu nema buldu.ilk senelerde mahkemelere gidip geldi bu hareketin kurucusu ve kitapları
diyanet işleri riyaseti 10 larca kez bu hareket hakkında menfii kararlar almıştır.bunlar 1965 senesinde nurculuk hakkında ismi ile neşredilmiştir

özal ve refahyol iktidarlarının ardından yanı başımızdaki irandada bir islam inkilabı zuhur etmesinden mutevellid turkiyede islam tırmanışa geçti.ve nurcular bundan çok istifade ettiler.ve fikirlerini hususen
gençlere universite ogrenci evleri ve dershanelerde empoze etmeye başladılar.bugunde televizyon radyo ve internet aracılıgı ile bu empoze devam etmektedir

malum olmuşturki ihtilalci siyasi partiler dini misyoner guruplar ve sigara imalatcıları hep gençleri hedef kitle olarak seçer.

islam dininin aslı kitap ve sunnettir.bunlardan dogan bir güneş ise fıkıh ilmimizdir.her müslümanın bir mezhebi taklid etmesi kendisi için hayırlı olandır.cunku herkes müçtehid degildir.halkın çogu avamdır ve dini meseleleri anlayamayacagı için bir mezhebi taklid etmesi onlar için evladır.

ancak bugün turkiyede insanlar kitap sunnet ve 4 mezhebden ziyade bazı sapık tarikatları cahil hocaları taklid etmekte.bunlar taklid edilmeye layık degiller bizatihi kendileri mukallid zaten. oyuzden her
müslümanın kendi dinine kitaba sunnete ve bir mezhebe uyması o mezhebde mevcut haramı haram helali helal bilmesi zaruridir.

mesela bakınız 4 mezhebde çalgı aletlerini dinlemek haram oldugu halde nurcular bunu helal saymaktalar.resulullah sakal salın bıyıkları kısaltın sakalı uzatın-buhari-diye emir vermesine ragmen nurcular tam tersini yapmakta sakalı kesip bıyık uzatmakta ve sakal uzatanlara gıcık olmaktalar.

allah teala kuranı kerimde hep cihadı emretmektedir.cihad malum oldugu uzere silahlı cihaddır islamı hakim kılmak ve onu yaymak onu kanun olarak uygulamaktır ve allah teala soyle buyurmaktadır

Ey peygamber! Kafirlere ve münafıklara karşı cihad et ve onlara karşı
çetin ol. Onların varacakları yer cehennemdir. Ne kötü bir varış yeridir
orası! tevbe syresi ayet 73

Bizim uğrumuzda cihad edenler var ya, biz onları mutlaka yollarımıza
ileteceğiz. Şüphesiz Allah mutlaka iyilik yapanlarla beraberdir. ankebut
69

bakara suresi ayet 216 da mevla teala kıtal hoşunuza gitmediği halde, size farz kılındı. Olur ki, bir şey sizin için hayırlı iken, siz onu hoş görmezsiniz. Yine olur ki, bir şey sizin için kötü iken, siz onu
seversiniz. Allah bilir, siz bilmezsiniz. buyuruyor. bu ayetin tefsirinde şamın mufessiri mekhul : bu kıtalın bilinen silahlı cihad oldugunu ve hukmunun farzı ayn oldugunu beyan etmiştir.kendisi tefsirde huccettir ve imamdır - fahreddin razi mefatihul gayb-

cihad islam şeriatını yaymak ve devletleri ele geçirerek oralarda şeriatı hakim kılmaktır.ancak buna ramen mezkur zumre cihadın silahlı cihad olmadıgını buna luzum olmadıgını cihadın kalemle oldugunu ısrarla ifade etmektedir.bu açık bir şekilde islamın bir ruknu olan cihadı inkardır.19 sefer gazveye çıkan peygamberede iftiradır..

gulam ahmed kadıyani ingiliz hindistanı vilayetine yazdıgı bir mektupta şöyle diyordu : 60 yaşındayım bu yaşa kadar müslümanlara İngiliz devletine saygı göstersinler ve ingiliz devletine karşı cihada girişmesinler diye vaaz ve telkinlerde bulundum.buda netice vermiş gözükmekte..

işte pasif islam cihadsız islam ideolojisinden etkilenen bu mezkur zumrenin bidatları bunlarlada bitmek bilmiyor.risalei nur etrafında şüpheler dolaşan ve içinde akaidi islamiyyeye uymayan pekçok yazı bulunan bir eser.. işte ondaki bazı hatalar:

1-ebced : bu müslüman imamların reddettigi yahudi kabalacaıların mısır büyücülerinin kullandıgı harflerden bazı mana ve tarih çıkartmaktırki bu risalei nurda said nursinin kudsi bir şahsiyet oldugu ve risalei nurun semadan nuzul edilgi iddiasını tasdik için said nursice çok defalar risalei kullanılmakta.

kuranın ruhuna yabancı bir icraat oldugu icin usulu tefsirde kuranı kerimden hukum cıkarma yollarından biri olarak sayılmayan aksine bidat olarak sayılan bir usul oldugu icin hicbir alim tarafından kullanılmayan bu ebced nurcular tarafından adeta takdis edilmektedir

2-said nursiye manevi işaretler geldigi ona bir nevi vahiy indigi hazreti alinin imam rabbaninin seyyid abdulkadiri geylani hazeratının hep onu müjdeledigi gene zorlama ebced hesapları ile güya ispat edilmektedir

3-kuran ayetleri ve hadisi şeriflerin hatalı tevilleri

4-kuran harflerinden mana cıkarmaya calısmalar. ki bunu tarihte hiçbir muteber müfessir kullanmamıştır.ne peygamber nede sahabe tabiin boyle bir mana cıkarma işi yapmamıştır bu tefsir usulune ve kuranın tefsir kaidelerine aykırıdır.

5-zulfikar risalesi-arapca teksir-4.sayfasında risalei nurun kıyamete kadar mescid ve minberlerde okunacagı iddiası ile gaybı bilmiş tarzda ifadeler

6-risalei nurun arşı azamdan - tıpkı kuran gibi - indigi iddiası

7-arapca farsça akaid kelam fıkıh hadis tefsir gibi mükemmel ilimlerin okutuldugu osmanlı mdreselerine ise şöyle iftira edilmektedir.bu egitim medreselerde 10 15 sene sürmekte.ancak guya 10 15 hafta risalei nur okununca bu egitimden daha iyi bir egitim alınabiliyormuş.soruyoruz hangi nurcu arapca farsça fıkıh akaid kelam tefsir hadis biliyor?hiçbiri.

8-ankara konferansı adı altında bazı risalelerin arkasında neşredilen bir kac sayfa tutarındaki bir yazıda ise aynen şu ifade kullanılmakta : asrı saadetten bu yana said nursi gibi bir alimi bu ummet yetiştirmedi!!

işte bu ifade ile tabiin tebei tabiin içindeki binlerce din imamına en onemlisi 4 imama hakaret edilmekte ve said nursi sahabe mertebesine getirilmekte yuz binlerce hadis rivayet eden abdurrezzak teberani gibi
muhaddislerden daha ustun tutulmaktadır.bu ise açıkçası bir saçmalamadan başka birşey degildir

9-eserde geçen hadislerin ekseriyasının zayıf ve mevdu olması

10-peygamberimiz sallahu aleyhi ve sellemden gelecek hazreti isa ile beraber deccale karsi savasacak mehdinin inkar edilmesi ve eserde said nursiye mehdi denilerek gercek mehdinin inkar edilmesi

11-risalei nurun beşer sozu degil allah kelamı oldugu ve semadan munzel oldugu hatasiz oldugu iddiaları.ki sadece kuran vahiydir. hadis ise vahyi gayri metluvvdur.imam şafii el umm u yazdıktan sonra imam muzeniye al bak bu kitabi yazdım harika bir kitap hiç kusuru yok dedi.

ve imam muzeni kitabi okuduktan sonra dediki yaz sil yaz sil yani hatalar bulmustu. ve kitap baya degisiklige ugrayinca imam şafi dediki birdaha boyle soz etmeyecem ve anladımki kusursuz olan ancak kuranı kerimdir.. der..

12-ayrıca risalei nurun tahrif edildigi bazı yayınevlerinin yayınladıgı risalelere risalelerin aslından parcaların konmadıgı cıkarıldıgı iddiaları nurcuları pek çok fırka halinde bölmüştür.

13-risalei nurun semadan allah tarafından inzal edildigi iddiasi malumunuzdur. ancak risalei nur osmanlıca bir eserdir ve içinde osmanlıca dil kıstaslarına aykırı pekçok hata mevcuttur. cenabı allah teala ve tekaddes hazretleri kuranı kerimi arap lisanı uzre inzal buyurdular lakin
onda hiçbir arapça dil kuralına aykırılık yoktur.

allah abes işten ve hata yapmaktan munezzehdir. eger o osmanlıca bir vahiy inzal etse idi ki etmemiştir. boyle demek küfürdür allahın son vahyi kuranı kerimdir başka vahyi yoktur ve olmayacaktır.

cenabı allah eger osmanlıca bir vahyde bulunsa idi elbette o lisanı çok iyi bildiginden o lisana ait eserde hiç hata yapmazdı. demekki risalei nuru allah inzal etmedi. yada fısıldamadı haşa. ozaman bu risaleleri
kim fısıldadı???

14-Şuâlar, 434. sayfada Risale-i Nur müellifinin tahsil hayatı üç aydan başka mevcut olmadığı halde.. deniliyor. 3 ay egitim alan biri nasıl zamanın en buyuk alimi sayılabilirki?

15-şualar 542. sayfadada Evet o zât (Said Nursî) daha hal-i sabavette iken ve hiç tahsil yapmadan zevahiri kurtarmak üzere üç aylık bir tahsil müddeti içinde ulûm-u evvelîn ve âhîrine ve ledünniyat ve hakaik-ı
eşyaya ve esrar-ı kâinata ve hikmet-i İlâhiyeye vâris kılınmıştır ki, şimdiye kadar böyle mazhariyet-i ulyâya kimse nail olmamıştır.deniliyor. insan biraz mutevazi olur ve haddini bilir bukadarını soyleyebiliriz..

16- Sikke-i Tasdîk-ı Gaybî, 78, da deniliyorki Medrese usulünce onbeş sene ders almakla okunan kitapları Resâil-in-Nur müellifi yalnız üç ayda tahsil etmiş herhalde bu zat senelerini ilme harcayan sabahlara
kadar uykusuz kalan ilmi ogrenmek için omrunu veren 4 faziletli imam ve onlarca muctehidini kiramdan daha alimdi. bazı haberlerde sahabelerin bakara suresini 10 senede ogrendigi rivayet edilmiştir.

sahabeden yuksek oldugunu bu ummetten kimse iddia etmemişti. Sadece birisi ibni arabi velilerin nebilerden efdal oldugunu iddia etmisti ki şamda kafası vuruldu. çünkü bu sozuyle zındık olmuştu

17- tarihçei hayat isimli kitabta abisi ile sık sık doguştugu yazmaktadır. islamda buyuge saygı esas degilmidir? ki abisi ise bir muderris imiş

18- Bediüzzaman Said Nursî, 32, İlk Hayatı. isimli kitapta allamei asır olarak soz ediliyor said nursi den.. kimseye soru sormamış.. acaba o şeyhulislam cemaleddin efendi den alimmidir? acaba o şeyhulislam musa kazım efendiden alimmidir? ya şamın mufessiri cemaleddin kasımîden demi alimdir?

o devirde yaşan muhammed abduh reşid rıza allame meragi ve binlerce müftüden demi alimdir? soruyoruz ve şaşıyoruz. madem okadar alimdi neden kendisini şeyhulislamlıga veya fetavahanei ali osman riyasetine yahut meşayihi islamiye azalıgına getirmediler?

19-Sikke-i Tasdîk-ı Gaybî, 21-22, Parlak Fıkralar ve Güzel Mektuplar/Sadakatta Meşhur Olan Barlalı Süleyman’ın Vazife-i Sadakatını Tamamiyle Yapan Isparta Süleymanı Rüşdü’nün Bir Fıkrasıdır.

burada ruyalardan bahsediliyor ve said nursinin gordugu ve şakilerinin gordugu ruyalar aktariliyor tabi bunlar hep said nursinin musadesi ve tashihi ile basilmis seylerdir talebelerinin sozleri olmasi birsey
degistirmez bu itikada aykiri sozleri kamil bir sey gordugu anda imha eder ve talebelerini azaralr idi boyle yapmayin derdi .. velhasıl rivayetler sunlardır

Birincisi: Risale-i Nur şâkirdlerinden Rıza görüyor: Hazret-i Peygamber Aleyhissalâtü Vesselâm, camide Ebu Bekir-is-sıddîk Radıyallahu Anh’a emrediyor: "Çık hutbe oku" Ebu Bekir-is-Sıddîk koşarak minberin en yukarı basamağına kadar çıkar, hutbe okur. Hutbe içinde cemaate der ki: "Bu söylediğim hakikatların izahatı "Yirmidokuzuncu Söz"dedir..."

tarihte yazilmis binlerce islami kitap oldugu halde ebu bekire risalei nur okutuluyor - haşa -

Dördüncüsü: Risale-i Nur şâkirdlerinden Nazmi’dir. Rü'yasında ona diyorlar ki: Risale-i Nur şâkirdleri îmansız ölmezler, kabre îmanla girerler.deniliyor. işte bu sozle resmen ednulujans satiliyor.

20- irtidad ettigi mahkeme kararınca sabit olan ibni arabi kitabin pek cok yerinde kaddesallahu sırrıhul aziz gibi sozlerle takdis ediliyor

21-ehli sunnetin mudafii 2 imam olan imam ibni teymiyye ve ibni kayyım el cevziyyeye ise pekcok hakaretler ediliyor..

22-muşarun ilehyin yasadıgı asırda çok meşhur olan suudi arabistandaki ehli hadis hareketi vahabilik olarak nitelendiriliyor. soruyorum bu ehli hadisin hangi kitabini okududa said nursi onları bidatcılıkla
kafirlikle sucluyor? bu insanlarin hangi sozu onları kufre goturuyor? lutfen bunu izah etsin
onun takipcileri cunku bunlar o asırda suudi arabitandaki Müslümanlara karşı olan bir kısım osmanlı emirlerinin çıkarttıgı yaygaralara kapilan birinin sozlerine benziyor

23-bazı risalelerin 10 dakkada 15 dakkada yazıldıgı risalelerin altına tasdik için konulan imzalar ise bunları said nursinin yazmadıgı Allahın haşa yazdıgı bir mucize oldugu gibi sapık fikirleri gonullere
sepmektedir. risalei nurun isim karmaşası ve daha nice sozun uzamaması için yazmadıgımız bidatlarla doludur risalei nur

ayrıca cemaat içerisindede pekcok bidata rastlanmakta namazlardan sonra sadece nurcular için ve said nursi için dua edilerek onu ve zumresini müslümanlardan ayırarak yeni bir din mezheb meydana getirme çabaları.

salaten tuncina, ya kerim ya allah ya şerif ya allah gibi uydurma zikir ve virdlerle vakitlerini harcamalari pegyamberin evlenin diye pekcok hadisi olmasına ragmen bu arkadaslarıan 35 ine kadar evlenmemeleri Allah tealanın kuranı kerimde cilbabı emretmesine ragmen

kadın ve kızlarının yuz ve ellerini açmaları ve orfumuzde adetimizde olmayan acaip tesettur modelleri geliştirmeleri kızlarına saç açıp kadın erkek karışık sınıflarda okul okumalarını emretmeleri devleti guya ele geçirmek için harb okuluna adam sokarak onlara sen namazı abdestsiz ve
ima ile kıl demeleri ise cemaat içinde her biri küfür olan icraatlardandır

bu yazıları yazdım cunku müslümanları bu küfür cereyanına dair uyarmak vazifemdir.müslüman nurcu geçinen insanların ardından gitme.kitap sunnet ve baglı oldugun mezheb sana yeter. ve sallahu ala seyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ecmain...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder