6 Temmuz 2012 Cuma

Şahsım ve Sitem Hakkında

esselamu aleyküm

şia fırkasının bozuk itikadlarını kendi kitaplarından kaynakları ile aktardım. arapça kitaplardan istifade edilerek hazırlanan bu eseri okumanızı tavsiye ederim.

her türlü dini sorularınız ve belirli konuların izahı için te'lif edilmesini istediğiniz eserler için : hadincennete@gmail.com adresine yazınız

selam hidayete tabi olanlara olsun

bu sitede acizane kendi yazdıklarımı veya ufak tefek tercüme ettiğim şeyleri yayınlıyorum. alıntı yaptığım zaman belirtiyorum.alıntı yapmamışsam o yazıyı ben yazmışımdır tercümelerde veya alıntılarda mutlaka belirtirim..

bana gelince : 1983 ankara doğumluyum hoca efendilerden arapça farsça ve dini ilimler öğrendim. dini ilimlerde kendimi geliştirmeye çalışıyorum. allahdan ancak hakkı ile alimler korkar ayetine mazhar olmaya çalışıyorum

günümüzdeki bukadar sapık akımdan ancak ilim ile kurtunulacağını ve bu asırda ancak ilim ile cennete girleceğini düşünüyorum

çünki öyle bir zamanda ve öyle bir ülkedeyaşıyoruz ki bu ülkede din adına eğitim veren ilahiyat fakültesi hocaları islamın sadece tapınma dini olduğunu kanun ve devlet olmadığını sadece duadan ibaret olduğunu ve hayatın hiçbir alanına karışmaması gerektiğini söylüyorlar - elbette bu sözleri küfür - ancak halk buna inanıyor

öyle bir devirde yaşıyoruz ki sünnet hadis ehliyim selefiyim adı altında hadis inkar eden mezheb inkar eden ancak kuranı kerimi cenabet adam bile açar takır takır okur diyen ve şu partiye oy verin diyen sapıkların olduğu bir devirde yaşıyoruz..

din devletsiz devlet dinsiz millet biçare.. kötü zamanlar

bu zamanda insan ancak hakiki imanı ve salih amelleri bilir ise cennetin yolunu bulabilir. yoksa dünya hayatı çok kısadır. bir insan burada padişah olsa bile bu mühim değildir mühim olan ahirettir

işte bizde böyle düşünerek gerçek müslüman olmaya çalışıyoruz ve ilime yöneldik kuran okuyoruz hadis okuyoruz ve siz sevgili okurlarıma da bildiklerimi bulduklarımı aktararak paylaşmak istiyorum

muhterem okuyucularımdan hep iyi ve güzel mesajlar alıyorum hepinize teşekkür ediyorum veb sitesi işinden pek anlamıyorum oyüzden kusuruma bakmayın yazılarımda türkçe hatalarıda olabilir edebiyat parçalamdığımın göstergesidir bunlar.. büyük küçük harf uyumuna nokta virgüle pek itimad etmem çünkü esas alfabemiz olan osmanlıcada bunların hiçbiri yoktur..

her türlü dilek istek ve önerileirnizi bekliyorum..

yazan : mustafa

1 yorum:

  1. Eğer senin dediğin gibi "falan partiye oy verin" diyen kafir ise, parti kurup da "benim partime oy verin" diyen Recep Tayyip Erdoğan en büyük kafirdir. Elbette onu kendine lider olarak gören de kafirleri kendine lider seçmiştir. Tabii ki senin hiçbir samimiyetin olmadığı için, ancak kafirleri eğlendiren bir soytarı olduğun ve kendi sözünü kendi sözünle batıl edecek kadar cahil olduğun için tahammül edemeyecek ve bu yorumu sileceksin. Fakat Allah senden ve benden habirdir.

    YanıtlaSil